In de tuin werken …………. uit den boze. Zelfs met allerlei speciale tuinhandschoenen en hulpmiddelen is het eigenlijk alleen maar lijdzaam toezien op wat anderen voor mij doen. Meestal ben ik redelijk eigenwijs en ga ik toch aan de slag om daarna een paar dagen heel erg weinig te doen. Maar ……….. dan kan ik wel lekker van de tuin genieten ๐
Met de huisdieren is het voorzichtig aan doen. Een poes op schoot hebben is eigenlijk geen optie meer. Een konijn oppakken idem dito. De hond uitlaten (tegenwoordig alleen nog maar die van de buren ๐ ) kan alleen als hij rustig is en er mogen geen andere honden in de buurt komen want dan struinen ze gewoon langs en over je voeten. Het wegschoppen van een bal …. je raad het al.

En toch, ondanks al het verdriet en de pijn van het dingen niet kunnen doen, heb je een ontzettend positieve levenshouding waar ik enorm veel bewondering voor heb. Je koopt er niets voor, maar het is wel recht uit mijn hart.
({)(L)(}) and nothing else matters!
ja ik snap wat je laatst bij mij zei, van dat ‘ik wou dat het nep was’… maar always look on the bright side of life… jij hรจbt iig nog een tuin ! ; )
Tjonge, ik zeg ook dat jij enorm positief bent ongeacht de omstandigheden waarin je bent. Hieruit put ik veel waarde en dank je innig daarvoor. Raad geven kan ik jammergenoeg niet. Afleiding wat voor mij werkt, werkt niet noodwendig voor anderen. Sterkte en ook ik hoop dat je van nu af hulp zal kunnen krijgen met de verzorging van je huishouding en met alles wat daarmee gepaard gaat.