Ik leef heus nog wel hoor, maar ik ben door de verhuizing van Babette in de opruimstand terecht gekomen. Heerlijk het huis weer aan kant proberen te krijgen en dan ’s middag met mijn neus voor de tv naar de Tour de France kijken. Gewoon een heel klein beetje vakantie in Frankrijk houden. Met de Michelin kaart op schoot lekker meekijken waar de renners fietsen, dan valt wel heel erg op dat ik op de meeste plekken van Frankrijk ooit wel eens geweest ben. Nu nog een vers Frans stokbroodje Ên de zon dan is het helemaal compleet.
Au revoir!!

ja vooral die zon !!! de tour kan me, eerlijk gezegd, gestolen worden hahaha maar geniet jij er maar lekker van !
De zon kan ik je niet brengen; het franse stokbrood hebben ze bij Appie wel hoor đ
Wat heerlijk dat het huis zo op orde begint te komen; dat is op zich ook al een zonnestraal toch đ Met alle licht dat je nu beneden erbij hebt gekregen.
Liefs, Mireille
({)(L)(})
ot : http://spam.web-log.nl/spam/2007/07/77_pixels_blogt.html kun je je balk gratis weghalen