Mijn sterretje

29 juni 2007 door Jetty Blankestijn

290607 mijn sterretje

 

 

 

 

 

 

 

 

Vandaag, 27 jaar geleden, kwam jij als nieuw sterretje aan de hemel …

  1. Mireille schreef:

    Dikke knuffel!
    ({)(L)(})

  2. inge schreef:

    ik weet niet goed wat ik moet zeggen [typen] maar wou toch even wat zeggen [typen] dus bij deze…

    als je begrijpt wat ik bedoel…

  3. Alexander schreef:

    Wie is “Jij”? Jetty of je Theo? Nog thans hartelijk gefeliciteerd voor gisteren en mogen de jaren met liefde, vertrouwen en gezondheid verbeteren. Mag de liefde van de Schepper jullie omvouwen. Mag dit wat je alles inzet voor de EBA’rs gezegend blijven