Wie is “Jij”? Jetty of je Theo? Nog thans hartelijk gefeliciteerd voor gisteren en mogen de jaren met liefde, vertrouwen en gezondheid verbeteren. Mag de liefde van de Schepper jullie omvouwen. Mag dit wat je alles inzet voor de EBA’rs gezegend blijven
Dikke knuffel!
({)(L)(})
ik weet niet goed wat ik moet zeggen [typen] maar wou toch even wat zeggen [typen] dus bij deze…
als je begrijpt wat ik bedoel…
Wie is “Jij”? Jetty of je Theo? Nog thans hartelijk gefeliciteerd voor gisteren en mogen de jaren met liefde, vertrouwen en gezondheid verbeteren. Mag de liefde van de Schepper jullie omvouwen. Mag dit wat je alles inzet voor de EBA’rs gezegend blijven