Schilderen …

25 juni 2007 door Jetty Blankestijn

081207 gekkenhuis

Afgelopen weekeinde bij mijn Pap de keuken, badkamer en toilet geschilderd. Sjonge wat een klus. Maar het ziet er weer lekker fris uit. Hij kan nu van vakantie terug komen :-).

Het meeste werk heeft Tjo natuurlijk gedaan maar ik moet zeggen dat ik ook best wel veel geschilderd heb. Eerst allerlei voorzorgsmaatregelen genomen zodat ik mijzelf niet (zoveel) zou beschadigen. Bijvoorbeeld eerst mijn handen (en armen) goed insmeren met een goede handcreme zodat de verf niet blijft ‘plakken’.
Ik ben blij dat er zo af en toe iets goed gaat zonder al teveel beschadigingen. Soms heb ik zo het gevoel dat ik helemaal niets meer kan ondernemen, dit soort dagen geeft me weer een beetje moed! Het is nu wel een paar dagen rustig werken achter mijn macje zodat de wondjes kunnen genezen, maar dat heb ik er best wel voor over. Bijkomend voordeel is dat mijn spierpijn ook langzaam kan wegtrekken 😛

  1. Mireille schreef:

    Heerlijk he, als je zo’n klus aangepakt hebt samen. En wat zal je vader blij zijn als hij thuis komt! Daar doe je het toch allemaal voor.
    Liefs, Mireille
    ({)(L)(})

  2. inge schreef:

    lief zeg ツ weet paps vast wel te waarderen !

  3. Alexander schreef:

    Hoe beziger ik ben en hoe meer intens mijn gedachten bezig gehouden worden hoe beter voel ik. Spierpijn is iets wat je weet waar het vandaan komt en dat het niet veel langer duurt als een dag of drie. Om iets te scheppen / maken geeft enorm veel genot. Hiermee geef je me al weer een nieuw idee. Dank je wel. Laat eens weten wat je gebruikt als je behang losgaat van het vogt!!