Loslaten (1) …

2 juli 2007 door Jetty Blankestijn

020707 loslatenVanaf vandaag woont mijn dochter niet meer bij ons in huis. Ze is haar eigen pad gegaan. Aan de ene kant een heerlijk idee, aan de andere kant ook wel weer lastig.
Loslaten is het woord dat mij de laatste weken ‘parten’ speelt. Niet alleen het loslaten van mijn kinderen, maar ook door de overgang die mij voor de tweede keer in 10 jaar parten speelt (k wist niet dat het mogelijk was maar bij mij verdikkeme dus wel). Een ding is zeker, ik zal er vast wel heel erg goed in worden :-P.

Voor vandaag (en voor de rest van haar leven), wens ik dochterlief met vriendje een gelukkig, gezond, liefdevol, krachtig leven toe!

  1. inge schreef:

    hoe gaat ie nu, na een hele dag zonder ? ; )

    went wel, meis, zeker weten ! [zeg ik nu flink hรจ ; )]

    nog gefeliciteerd met onze troetelmuts btw !

  2. Mireille schreef:

    Ze zit nu wel dichter bij mij, dus ik kan een oogje in het zeil houden ๐Ÿ˜‰
    Nee hoor, zonder gekheid … het is moeilijk om los te laten, maar het zal je ook een stukje rust geven zo samen met Tjo.

    ({)(L)(})

  3. Mireille schreef:

    Ze wonen mooi daar hoor; lekker ruim en een leuke buurt. We hebben afgesproken na de zomervakantie samen te lunchen ๐Ÿ™‚
    ({)(L)(})

  4. Mireille schreef:

    En ook Babettes huis staat vol IKEA-spullen:) We kwamen ze vanavond tegen in Amersfoort!