We zijn verhuisd!! Nah jah niet echt natuurlijk maar het weblog is verhuisd en het ziet er meteen fris uit. Het is wel even wennen want het ziet er allemaal net ff anders uit dan we gewend zijn. We zullen maar denken dat het ons scherp houdt 😉
Vandaag zijn we 25 dagen!! getrouwd. Ja ja en het leven is nog steeds leuk ………… grijnsssssss.
Ik schrijf binnenkort weer een log met de werkelijk update van wat er allemaal gebeurd in mijn blarenvormend leven. We gaan eerst een lekker lang (en hopelijk warm) weekeinde kamperen. De komende weken gaan we een paar keer weekeinde op pad (kamperend/hotelerend/fietsend/logerend). Lekker een heleboel kleine vakanties en maar afwachten hoe het met mijn huid gaat. Jullie horen er vast nog wel over 🙂
Take Care