Trouwen/Marriage

26 april 2006 door Jetty Blankestijn

Het is wel heel erg stil hier, ik weet het. Maar wij zijn hier druk met de voorbereidingen van ons huwelijk. Het grote gebeuren is op zaterdag 13 mei a.s. dus ja we zijn heel erg druk. Maar ik zie nog steeds dat jullie trouw lezen dus vandaar even deze update.

Yes, it is very quiet in here. But we are very busy with all the preparations for our wedding. The big event is saterday the 13th of may so yes you can say we are very busy. But I can see you are still reading my weblog because of that I wrote this short update.

  1. yvonne schreef:

    mag ik dan ook langs deze weg nog even zeggen dat ik het geweldig vind dat dit gaat gebeuren? jullie zijn een goed setje hoor. yvonne

  2. Jetty schreef:

    Wauwww…….. thnx meis. Het voelt ook aan alle kanten helemaal goed 🙂

    En jij bent een bofferd want jij mag mijn getuige zijn 😛

  3. mai# schreef:

    woehoeeeeeeeee! 😀
    ik ga een kaartje sturen, want kan er helaas niet bij zijn! 🙁

    fijne dag in ieder geval!

    luf ya!
    x

  4. Petra schreef:

    Hallo Jetty, ik ben de moeder van Maaike en ik wil je bij deze een hele fijne trouwdag toewensen en nog veel gelukkige jaren met je man. Groetjes Petra

  5. luc schreef:

    Hallo Jetty en ….
    Sorry dat ik de naam vergeten ben.
    Alvast een dikke proficiat, en probeer je miserie enkele dagen te vergeten. Denk intens aan de positieve dingen en beschouw deze zeker niet als onbereikbaar.

    Vriendelijke groeten en alvast een dikke proficiat,
    Luc

  6. Dilly schreef:

    Heeey pasgetrouwd stel , liggen jullie nou nog in bed 😛 ?!
    Nog van harte gefeliciteerd Jetty, ik wens jullie heel veel geluk en een heel lang samenzijn !!

    Dikke kus !

  7. hettie schreef:

    hoi

    ik heb gisteren te horen gekregen dat ik EBA heb
    de arts vertelde me dat er weinig over bekend is
    hebben jullie misschien wat mee informatie over deze ziekte voor mij ?

    gr hettie