Oud jaar ….

7 januari 2008 door Jetty Blankestijn

070108 oudjaarVoor mij is het nog steeds oud jaar ….. morgen is het pas weer echt het begin van een nieuw jaar 🙂
Morgen is het 52 jaar geleden dat ik in Zeist ter wereld kwam. Wat een leeftijd. Lang heb ik gedacht dat ik het bij lange na niet zou halen maar nu … zomaar 52 jaar geworden!
Nou ja zomaar … meestal hoort dat zomaar te gaan maar bij mij is niets vanzelfsprekend. Maar evengoed gaat het momenteel heel erg goed met mij.
Nu de verbouwing klaar is kan de rust weer komen en daar ben ik ook wel aan toe hoor. Tja, bijna 52 he dan wordt je sneller moe, ben je minder wendbaar, vergeet je de dingen net ff iets sneller. Het is niet heel erg maar met klussen wel merkbaar en ik, ik ben er blij mee (meestal :-p) … 😉

  1. Mireille schreef:

    Nog 3 kwartier en dan brand ik “het kaarsje” weer even … speciaal voor jou dit keer. Op naar de 60 😉
    ({)(L)(})

  2. Mireille schreef:

    Joepie!!! HEPPIE BURSDEE TOE JOE 🙂

  3. inge schreef:

    meis ben een dagje te laat maar ziek (goed excuus ? ; ) dus alsnog van heel erg harte gefeliciteerd en hopelijk heb je een super dagje gehad !!!

  4. George de Bruijn schreef:

    Als ik het had geweten had je een kaartje gehad.
    Maar alsnog, een dikke virtuele knuffel.