Familie…

13 januari 2008 door Jetty Blankestijn

130108 familieZo vaak gebeurt het niet dat ik mijn zussen en mijn broer op één en dezelfde dag zie. Maar op mijn verjaardag waren ze er alle drie. Mijn hart maakt altijd een sprongetje als ik ze weer zie. Gezellig. Sommige zie ik niet zo heel erg vaak maar ik merk dat je met zussen en broers niet zo heel erg veel woorden nodig hebt om snel te begrijpen wat er aan de hand is of is gebeurd. Ik hoop ze nog vele jaren zo af en toe te zien en te spreken.
V.l.n.r.: Bert, Marjolijn, Jetty en Els (resp. nu 57, 50, 52 en 59 jaar jong ;-))

  1. Mireille schreef:

    Wat leuk zo’n foto uit de oude doos! Gelukkig waren ze er allemaal op je verjaardag, ik weet hoeveel dat voor je betekent.
    ({)(L)(})

  2. inge schreef:

    leuk ! en mooi gemaakt ! en je reactie deed me goed, dank je !

  3. inge schreef:

    o trouwens, ‘k weet niet of je ’t al weet, maar onze troetelmuts is weer vrijgezel. en woont nu in utrecht.