Vandaag ben ik weer bij de revalidatie arts en de orthopedisch schoenmaker geweest. Het schiet niet erg op zo. Ze hebben nu wel door dat de laarzen niet het beoogde resultaat hebben. De een geeft de ander de schuld en vise versa.
Nu is er nieuw plan besproken.
De schoenmaker gaat zich beraden. We hebben uitvoerig gesproken over wat ik graag wil maar ook over wat de mogelijkheden dan zijn. Over zes weken hebben we opnieuw een afspraak.
Zoals het er nu uitziet gaat hij eerst een soort van proef doen met deze laarzen. Dat worden nu dus hele dure ‘try-outs’ en van daaruit gaat hij het opnieuw bekijken. Waarschijnlijk worden deze laarzen helemaal uit elkaar gehaald en begint hij vanaf het begin opnieuw.
Het begint wel lang te duren en ik heb besloten toch maar nieuwe ‘gewone’ laarzen te gaan kopen want ik vrees dat over dit traject er nog rustig een maand of 3 heen gaat. (tenminste ik hoop dat het niet langer gaat duren)
Ik had voor de zomer iets vrolijks in gedachte

ja leuk zijn ze. ook voor 13 mei?????
ehmmmmmmmmm, misschien?? 😉
dan wil ik ze ook, maar dan in het roze.
Is goed, staat ook beter bij de coupe rose he 😛