
Vandaag bij de dermatoloog gehoord dat het traject met de Imuran over is. De leverfunctie is gewoon zo slecht aan het worden dat meteen stoppen noodzakelijk is. Ik heb bloed laten prikken om te kijken of het de afgelopen week nog harder naar beneden is gedoken en dat hoor ik dan weer zo snel mogelijk.
Er wordt weer overleg gepleegd met Groningen maar ik heb wel aangegeven voorlopig de komende maanden iets te willen gebruiken.
Ik hoop dat de opvliegers die ik sinds een paar weken heb door de Imuran zijn gekomen en dat ik nu ik gestopt ben ook acuut kwijt ben.
ff voor de duidelijkheid …………………….. IK BAAL WEL ………………..
er lijkt gewoon niets te helpen en intussen blaar en jeuk ik gewoon door.
Wel zijn de gesprekken met de dermatoloog hier uitermate prettig. Van beide kanten zeggen we waar het op staat en wat wel of niet acceptabel is voor de ander. Ik weet wel dat mijn jeuk en pijn en niet mee over gaat maar begrip voor mijn situatie doet ook ‘wonderen’.
Ik ga nu van de medicijnen rust genieten …………… ja alweer.
Lieve Jetty,
Wat akelig voor je, alweer zo’n teleurstelling! Nu eerst maar weer wachten tot de Imuran uit je lijf is, dan misschien het volgende proberen en maar zien of het werkt en of je het verdraagt.
Gek is dat toch, dat de één wel een medicijn verdraagt en de ander niet. Bij mij gaat het nu goed met de Imuran en bij Hennie geeft Mycofenolzuur nu resultaat.
Het klinkt misschien interessant dat EBA zo zeldzaam is, maar het gevolg is wel dat de behandeling zo experimenteel is en jij dus een soort proefkonijn.
Sterkte en liefs,
Hermien
Lieve Jetty,
Wat akelig voor je, alweer zo’n teleurstelling! Nu eerst maar weer wachten tot de Imuran uit je lijf is, dan misschien het volgende proberen en maar zien of het werkt en of je het verdraagt.
Gek is dat toch, dat de één wel een medicijn verdraagt en de ander niet. Bij mij gaat het nu goed met de Imuran en bij Hennie geeft Mycofenolzuur nu resultaat.
Het klinkt misschien interessant dat EBA zo zeldzaam is, maar het gevolg is wel dat de behandeling zo experimenteel is en jij dus een soort proefkonijn.
Sterkte en liefs,
Hermien
sorry, twee keer geplaatst!
Thnx Hermien 🙂 enne twee keer plaatsen is beter dan helemaal niet hoor ik ben blij met je reactie.
Vanaf nu is het voor mij echt wel even rustig aan doen en ik denk niet dat ik voor half mei aan iets nieuws ga beginnen, is gewoon te ‘riskant’……………… ik jeuk gewoon door 😛
wat een gedoe weer zeg. Kunnen je maagklachten hier ook mee te maken hebben? En opvliegers, we vliegen gewoon samen steeds op half mei. doei Yvonne
Misschien wel ik heb geen idee. Donderdag moet ik naar de internist ik ga ervan uit dat die mij heel veel kan vertellen ;-)….. Nah jah in ieder geval dat hij kan bekijken wat er aan de hand is.