In de auto …

19 juni 2007 door Jetty Blankestijn

190607 in de autoAl jaren geleden is de auto, die ik toen had, vervangen voor een auto met elektrische ramen, het opendraaien lukte mij niet meer zonder blaren. Daarom ook deurvergrendeling met afstandsbediening, twee jaar later kwam er een auto met airco. Sinds een paar maanden rij ik in een auto met een hoge instap. Want met het in- en uitstappen beschadigde ik mijn benen, armen en buik. De auto heeft een hoge achterbak (zonder drempel) zodat het in- uitladen makkelijker is (en nee ik heb geen auto van de zaak!). De autogordel is sinds jaren ‘bekleed’ met een omhulsel van zachte stof met daarin schuimplastic. De gordel schuurde in mijn hals en na jaren rommelen met handdoekjes en/of sjaaltjes vond ik deze oplossing in een ‘auto’zaak.
190707 in de autoDe trekhaak is demontabel zodat ik er niet meer tegenaan kan stoten. We hebben sinds een jaartje een nieuwe fietsendrager, helemaal met ronde hoeken. Theo is natuurlijk degene die de fietsen op de drager zet. Voor nu is het allemaal prima zo. Ik mag hopen dat ik nog heel lang kan blijven rijden.

  1. Mireille schreef:

    Natuurlijk ga je nog heel lang rijden; al moet ik je komen duwen 😛
    Wat je nog vergeet te vertellen over je auto is dattie ook nog eens heel erg mooi is trouwens 🙂

    ({)(L)(})

  2. inge schreef:

    1] als die aanpassingen allemaal in die auto op dat plaatje zitten, ben ik bijna jaloers ; )

    2] je site klikt steeds door naar reclame ???

    3] hij [je site] onthoudt mn gegevens ook niet

    4] heb je die wens zelf in dat lijstje van ingeborg gezet ?

    groetjes !!!

  3. Jét†¥ schreef:

    @ inge
    1. dat plaatje van die auto heb ik gedaan zodat jullie tenminste nog ergens jaloers op kunnen zijn 😛

    2. bij mij zit er geen reclame in ik heb geen idee hoe dat komt hoor, jij? Zijn er andere die daar ook last van hebben?

    3. het was mij ook al opgevallen dat mijn gegevens niet bewaard bleven. Ook daar heb ik geen idee van hoe dat komt. (ben al blij dat ik kan bloggen :-p)

    4. ik had geen idee dat het lijstje van ingeborg (?) was maar ik heb de tekst er iid zelf ingezet. Knap he 🙂

    Doei !!!