Op de fiets

15 juni 2007 door Jetty Blankestijn

150607 op de fietsIk heb intussen een fiets met een lage instap. Ik durf mijn fiets niet zelf uit de garage halen en ook niet zelf in het fietsenrek ergens plaatsen. Zomaar op de fiets stappen om een stukje te gaan fietsen is er niet bij. Ik zal altijd eerst moeten kijken of ik het juiste ondergoed aan heb, de juiste broek, de juiste schoenen (laarzen). Als het iets kouder wordt meteen handschoenen aan omdat mijn handen heel erg gevoelig voor kou (en warmte) zijn geworden. Als de zon schijnt dan moet ik zorgen voor een lange broek en een t-shirt met lange mouwen en meteen beginnen te smeren met een zonnenbrand met een hoge beschermingsfactor. De littekens op mijn lichaam verbranden zo snel dat ik daar weer blaren op krijg.
Ik heb ook een speciaal zadel. Het is een vrouwenzadel gevuld met gel. Door de wrijving van het fietsen gaan mijn liezen heel snel stuk, met dit zadel gaat het gelukkig (tot nu toe) wel goed. Gelukkig maar, want fietsen is wel heerlijk (als het niet te ver en niet te warm en niet te …… is grijnsssssss).

  1. Mireille schreef:

    Kom je zondag op de fiets of is dat té … ? 😉

    ({)(L)(})

  2. Jét†¥ schreef:

    Veeeeeeeeeeeeeel té 😛

  3. Mireille schreef:

    Hmm, valt me toch wel een klein beetje tegen hoor 😉
    Maar ja, áls je maar komt; het zal me een zorg zijn hoe 🙂

  4. Alexander schreef:

    Ja, ik heb ook een probleem met de fiets. Het geschuur maakt wonden op plekken wat ik niet graag wil hebben. Het is ook pijnlijk, zo dan stap ik liever. Heb nog geen problemen om te stappen.