Resultaten

21 augustus 2007 door Jetty Blankestijn

 210807 garage
Ow, ow, ow wat hebben wij enorm hard gewerkt de laatste dagen. Niets vakantie hier, gewoon hard aan de slag.
De garage was een heleboel werk. Dat kwam vooral omdat we het onszelf niet echt makkelijk hebben gemaakt. Het moest en zou gewoon helemaal écht netjes worden. Zie hiernaast het resultaat ….210807 logeerkamer babs

Al een paar weken ben ik iedere maandag bij Babette aan het werk. (we  kletsen natuurlijk net zoveel als we werken hoor 😉 ) Intussen heb ik  de logeerkamer versierd :-). Lekker knallend roze (een echte Babette kleur) 

210807 hal babsVandaag heb ik de laatste hand gelegd aan de hal. Het is een b(l)oeiend geheel geworden :-). Zodra je de voordeur opendoet sta je voor deze enorme boom. Nu maar hopen dat de herfst in deze hal lang weg zal blijven :-P. Een hele klus maar wel enig om te doen.

Babette is weer helemaal blij. Haar huis is een echt ‘Babette huis’ geworden. Een bonte verzameling van vrolijke kleuren en gewaagde meubelstukken.

Volgende week gaat de naaimachine mee om gordijnen korter (of nieuw) te maken en bijbehorende kussenhoesjes.

Ze heeft nog een paar weekjes vakantie en het zou heerlijk zijn als de boel voor die tijd, voor het grootste gedeelte, in orde is.
Straks is ze weer druk met stage en studie.

  1. yvonne schreef:

    dus als ik bij babs op bezoek ga, moet ik mijn zonnebril op zetten. Wat ziet dit er leuk uit zeg, helemaal babs en jet. en natuurlijk ziet je berging er ook keurig uit hoor. had je geen gezellig roze verf van babs over, zo saai al dat wit.
    doei yvonne

  2. Jetty schreef:

    De garage was al klaar voor ik bij Babette begon. Roze was voor mij toch géén optie hoor. Leuk bij Babette maar zeker niet bij mij. Wit (eigenlijk zwart :-p) past beter bij mij :-))

    Zodra onze nieuwe bank er is mag/wil/moet/kan je weer hier komen hoor 🙂 (Eerst die oude bank nog ‘ff’ verkopen op marktplaats, weer zo’n rotklus bah bah bah)

  3. Mireille schreef:

    Prachtig! De roze (baby:P)kamer is in het echt nóg mooier dan op de foto en de boom is werkelijk schitterend geworden. Ik kom hem zeker snel in het echt bewonderen.

    Liefs, Mireille

  4. inge schreef:

    meis meis wat ben jij helemaal crea bea !!! supermooi geworden zeg !!!

  5. inge schreef:

    en ben jij dat echt op die foto hier naast ?!!

  6. Jetty schreef:

    Yep :-))

    Is op onze trouwdag gemaakt dus een foto van 13 mei 2006

  7. inge schreef:

    leuk ! en wat een helemaal geweldig hoedje ! en een goeie actie ook btw !!!

  8. Dilly schreef:

    Wat is het prachtig geworden ! Die boom is werkelijk super, kun je die bij mij ook even op de wand schilderen ?! 🙂 🙂

    Fijn weekend !

  9. Toaske schreef:

    Dat ziet er geweldig uit. Ik kom even via Inge hier snuffelen gezien je antwoord op haar vraag ‘wie ben je’.