Vakantie?

8 augustus 2007 door Jetty Blankestijn

080807 vakantieIk ben nog steeds in de ‘opruimstand’. Samen met Tjo ben ik de garage aan het uitmesten, opnieuw schilderen, schoonmaken, nieuwe opruimbakken kopen en in elkaar zetten (voor de Ikea-kenners ik heb intussen 34 Snack-bakken in elkaar gezet, wat een klere-klus zeg. Maar het staat fantastisch 🙂 ).
Langzaam maar zeker begint de garage weer gevuld te raken en we zijn hartstikke blij met het resultaat. Heerlijk dat we de ex-kamer van Babette kunnen gebruiken om de ‘troep’ allemaal in te zetten. We zijn nog niet helemaal klaar hoor. Vanavond heb ik de garagevloer helemaal goed in de was gezet (er ligt marmoleum in vandaar). Morgen ga ik eerst een dagje naar mijn vriendin in Empel, gezellig weer eens ff lekker kleppen. Vrijdag hopen we de garage helemaal af te hebben! Misschien maak ik er nog wel een foto van voor jullie :-))

  1. Mireille schreef:

    Hoezo “misschien” ??? 🙂
    Fijn dat het allemaal zo lekker op schiet. Geniet ervan morgen!
    Liefs, Mireille
    ({)(L)(})

  2. inge schreef:

    he jetty ! onze troetelmuts weer boven water hoor ; ) ineens allemaal smsjes [op tijd voor mn jaardag zelfs, het schatje…] en zelfs een mail hihi ik dacht ik laat ’t je even weten… en fijne ‘vakantie’ nog ; )