IK BEN BLIJ !!!!! Eindelijk is het zover. Ik heb toestemming om een airco te laten plaatsen. Nu moet ik nog twee bedrijven een offerte laten maken en dan aan de gemeente toestemming vragen welke het mag uitvoeren (de goedkoopste natuurlijk 😉 Het maakt me allemaal niet uit, ik ben blij dat deze kogel nu ook door de kerk is. Nog één te gaan, nl de vergoeding van de pedicure en de huidtherapie. Ik wacht weer rustig af.
Laat de zomer nu maar komen 🙂
Gefeliciteerd !
ok dan !
Ha Jetty,
Wat een gedoe toch allemaal. Dat heet dan de zorg, ze zorgen helemaal niet voor je, je moet gewoon knokken.
Reuze goed, dat je zo doorzet!
Liefs,
Hermien