
Wat verveelt regen toch snel he. We hebben in juli lopen puffen van de warmte en nu lijkt het wel herfst. Hier en daar begint er al een boom rood of geel te verkleuren. Volgende week vrijdag gaan wij nog voor anderhalve week op vakantie ……… kamperen …………….. sjonge misschien toch niet zo’n heel erg goed idee. We zullen zien.
Ik hoop dat er nog een heerlijke ‘indian summer’ aan komt.
Voor wat betreft de blaren ………….. het blijft steeds een beetje hetzelfde getob. Blaren en open plekken behandelen en hopen dat ze niet al te erg gaan ontsteken. Ik ben dus constant bezig met het behandelen van de blaren aan de buitenkant maar ik kan niets doen om het probleem te verhelpen. Raar eigenlijk …… maar goed verder gaat het prima 🙂