Warm / Hot

22 juni 2005 door Jetty Blankestijn

PPPfffffffttttttttttttttt hebben jullie het ook zo warm?? Gaan jullie lekker naar het strand, liggen jullie lekker in het zwembad, de tuin, hangen jullie lekker op het balkon??
Ikke niet………….. ik probeer zoveel mogelijk uit de zon te blijven. Intussen weet ik alle goede schaduwrijke routes om de hond uit te laten. In huis zit alles potdicht. De ventilatoren en de airco loeien zo hard mogelijk. Alles in de hoop dat ik zo koel mogelijk kan blijven. Voor mij geen zon. Zodra mijn huid te warm wordt gaat het jeuken ……….. en jeuk ach jah dat weten we nu wel das foute boel.
De afgelopen dagen dacht ik, ik heb jullie helemaal niets te melden dus ik schrijf maar niets. Maar jah als ik dan iedereen lekker in het zonnetje zie lopen en liggen denk ik wel, sjeetje wat een verschil. Ik vindt de zon heerlijk hoor daar niet van, maar kennelijk denkt mijn huid daar iets anders over.
Geniet allemaal van het heerlijke, vrolijke, zonnige weer. Mijn tijd komt wel weer.

It is hot in the Netherlands. Everybody is going to the beach, the swimming pool, there are hanging out in the garden at the balcony. But not for me ……………………. I am trying to avoid the sun as much as I can.
Meanwhile I know exactly which route I must take to walk with my dog. The vans and airco are making overtime. Everything must be as cool as it gets. No sun for me. As soon as my skin gets to hot the itching begins and itching…………. well we know what that brings.
These last couple of days I thought I have nothing to wright, so I won’t. But with everybody walking round in the sun, and relaxing in the sun than I think hmmmmmm that’s the differents. I like the sun, but my skin seems to think otherwise.
I hope you all will enjoy this wonderful sunny weather. My time will come.

  1. Maartje schreef:

    Ik heb net de regendans voor je gedaan 😉
    Liefs, Maartje

  2. Jetty schreef:

    Owwwwwwww das lekker meis, dank je.
    Ik ga nu naar school om te schminken dus kan een beetje afkoeling goed gebruiken 😉

  3. Dilly79 schreef:

    Tjoemba Tjoemba Tjoemba
    Ik roep de regen aan voor Jetty.
    Tjoemba Tjoemba Tjoemba
    Dan kan ze lekker naar buiten en eet ze spaghettie !

    (K)

  4. Jetty schreef:

    Jullie doen iets niet goed hoor. Het is nu bijna 11 uur en ik heb nog geen spettertje gevoeld.

    En Dilliebillie spagetti eten in de regen lijkt mij zo ………… glibberig 😉

  5. majx schreef:

    misschien ehh…doperwten gaan kopen bij de buurtsuper en die overal op je lichaam doen en dan ehh in de zon zitten en wachten tot je ze kunt eten? 😀

  6. Jetty schreef:

    Ja doeiiiiiiiii ik heb geen worstjes op mijn borstjes en preitjes op mijn dijtjes en dus ook geen doperwten op mijn ………….. uhhhh dingesen 😛

  7. Maartje schreef:

    Nah geen regen? en ik heb nog wel een zeer plaatselijke bui besteld; was ie er zeker net toen jij op school was … zullen de buren blij mee zijn geweest 😛

  8. Christi schreef:

    Jet, je wil graag spettertjes voelen…ehhh…kan je Tjo niet vragen ff met consumptie te praten? 😉
    Ga ik ondertussen duimen dat het weer iets minder warm en zonnig wordt 🙂
    Zet em op, friesje!

    Zoen, C

  9. Jetty schreef:

    ~~~~~~~~~~~~~sjucht~~~~~~~~~~~~~
    van je vriendinnen moet je het duidelijk hebben he 🙂

  10. Dilly79 schreef:

    Grinnik 😀 . Neem de tuinsproeier met parapluutje erbij voor de zon en dans dans dans