Sjo, er zijn een boel mensen geweest de laatste dagen die mijn web-log hebben gelezen. Hartstikke fijn……………. maar waar blijven jullie reacties???? En dan bedoel ik natuurlijk de reacties hier. Ik krijg wel reacties via de mail of via het chatten maar ik wil ze zo graag hier zien. Dussssssss….. klik op reageer en plaats een berichtje ……….
There are a lot of people who read my web-log these days. That is terrific but ………….. where are your replies????????? And I mean the replies here in this log. I have some replies in my mailbox but I like to see them here. So…… click on ‘reply’ and place a message …….Â
Lieve Jetty,
Ik heb vandaag je webje gelezen, fantastisch, nu kom ik iedere dag trug om te kijken of er nog nieuws is.
Dikke kus, Ingrid
Veel dank lotje dotje 🙂
Lieve niefepief…..
pfff….met kippevel en tranen in mn ogen heb ik je log gelezen….miesje wat een strijd…..en wat ben je toch vaak positief over alles…;-)…al zal je zeker je andere momenten ook hebben…superwijffie…ik ga zoveel mogelijk voor je zoeken…als ik ook maar iets kan bijdragen dan krijg je dat van me….:-)
hele dikke kus en knuf…ook vor die supertjo van je…;-)
heel veel liefs en succes met de log…Ina
Hey kanjer
Ik zei al tegen je dat ik hiervan te weinig weet om er hier iets zinnigs over te melden.
Wat ik hier wel heel graag wil doen is mijn bewondering voor je uitspreken voor je moed en doorzettingsvermogen, maar vooral voor de manier waarop jij hiermee weet om te gaan.
Petje af meis…je bent echt een KANJER!!!!
Liefs en dikke kus.
Tot gauw….Die Blonde 😉
Wat kan ik meer doen dan me aansluiten bij wat er al gezegd is? Het herhalen? Oké omdat jij het zo graag wilt 😛 Je bent een kanjer!
Liefs, Maartje
Sjeetje meiden toch ik zit hier met en kleur op mijn wangen pppppffffttttttt (en nee ik heb NIET in de zon gezeten :P)
Dank voor julie lieve woorden
dikke kussssssss voor jullie 🙂
Joehoeee ik kom ook nog even een knuffel brengen lieverd !! Ik hou je log in de gaten en mijn oren en ogen open !
(K)
EN voor alle bekende meiden, dikke kus!!