Foto’s het jaar rond

15 oktober 2007 door Jetty Blankestijn

Sinds begin vorig jaar heb ik een site waar ik foto’s op zet. Ik had voor mijzelf de opdracht gemaakt dat ik per mand één foto ‘mocht’ publiceren. De site was lastig te uploaden en ik heb de laatste dagen de site op een andere manier met een ander programma gemaakt. Zo loopt hij beter, al is het nog wel even wennen. Heb je zin om te kijk

en? Klik dan hier—>foto’s het jaar rond 

151007 foto's het jaar rond

  1. inge schreef:

    wow !!! schitterende foto’s meis !

  2. Mireille schreef:

    Uit alllllllllll die foto’s die je maakt er maar 1 per maand mogen kiezen? Wat een opgave! 🙂
    Ze zijn prachtig … al heb ik de indruk dat er bij 1 foto een verkeerde omschrijving staat 😛

  3. Jetty schreef:

    Maar één per maand ………. * zucht * ………… ja ik weet het weinig he. Misschien mag ik het van mijzelf wel makkelijker maken. Ik merk nl nu ook dat ik bv de foto’s van de konijnenkinderen uitzoek omdat ik die zo graag aan jullie wil laten zien :-)). Ik zie nog wel even.

    Bij de foto van Maart 2007 staat inderdaad een verkeerde foto dat moet onze Heli zijn maar het lukt mij maar niet om die foto te vervangen. Vandaag doe ik gewoon een nieuwe poging :-))
    Thnx voor de reacties 🙂

  4. Mireille schreef:

    Succes!
    ({)(L)(})

  5. Jetty schreef:

    Het is gelukt :-))

  6. George schreef:

    Goh, je kunt in ieder geval goed fotograveren.
    Is ook mijn hobby.

  7. Jetty schreef:

    George??
    George de Bruijn??
    Ben jij het echt? Laat het ff weten dan kunnen we nu echt gaan mailen :-))

  8. George de Bruijn schreef:

    Een stem uit het verleden.
    Leuk he.

  9. George de Bruijn schreef:

    We hebben altijd wel kunnen lachen, vandaar: dansen zal wel niet meer lukken?

  10. Jetty schreef:

    Eg wel !!!!!! 😛

    Wat ongelofelijk leuk om je hier te treffen. Ik ga je NU mailen!! 🙂