
Vanaf vandaag is er een nieuw forum in de lucht. Het is vooral bedoeld voor lotgenoten. Kijk bij de links (ja ja aan de linkerkant van dit weblog) en meld je aan (als je Pemphigus, Pemfigoid of EBA hebt).

Vanaf vandaag is er een nieuw forum in de lucht. Het is vooral bedoeld voor lotgenoten. Kijk bij de links (ja ja aan de linkerkant van dit weblog) en meld je aan (als je Pemphigus, Pemfigoid of EBA hebt).