De laatste weken ben ik heel erg veel aan het bedenken geweest of het nog wel zin heeft om deze blog in stand te houden en op het moment dat ik dacht “niemand kijkt er naar” krijg ik bericht van iemand in Zuid Afrika die ook EBA heeft. De mail wisseling is intussen tot stand gekomen. Gisteren was ik op controle in het UMCG in Groningen en daar ontmoette ik Tamara die ik op de patiĆ«ntendag in september ontmoet heb en waarmee ik daarna geen contact meer mee heb gehad. Beide waren blij met de ‘ontmoeting’ deze gebeurtenissen gaven mij weer moed en hoop om door te gaan.
Vanaf nu ga ik proberen om Tamara en Alexander bij het bloggen te betrekken. Ik hoop dat het meer en meer een ervaringsuitwisseling zal gaan worden zodat er straks ook andere EBA-ers profijt van hebben.
De vragen die Tamara en Alexander hadden zijn zaken waar ik al lange tijd geleden tegenaan ben gelopen en die ik (voor zover mogelijk) al opgelost heb. Wie weet hoeveel mensen wij kunnen gaan helpen. Langzaam maar zeker zal ik gaan proberen hier te vertellen welke aanpassingen mijn leven in de loop van de jaren doorgemaakt heeft (en dat zijn er heel erg veel dus weer ideeen zat om te bloggen). Van harte hoop ik dat ik er iemand mee kan helpen.
Ha Jetty,
Wat goed van je, dat je je weblog weer hebt bijgewerkt en ook bijhoudt. Ik vind het ook heel fijn voor je, dat je nu met meer mensen met EBA rechtstreeks contact hebt, ook in Nederland. Tamara heb ik op 20 september vorig jaar in Groningen gesproken.
Ik wens je toe, dat meer mensen nu zullen reageren.
Liefs en groeten,
Hermien
Hoi hoi Hermien,
Fijn dat je weer even gekeken hebt. Het heeft lang geduurd voordat ik de moed weer kon oppakken om verder te gaan met het web-log maar door de mail van Alexander en de ontmoeting (vorige week) met Tamara heb ik de draad weer op kunnen pakken. Kennelijk heeft het toch wel nut.
Liefs,
Jetty
Jetty, ik heb vele contacten via Debra International en zit in een werkgroep die wereldwijd probeert mensen met elkaar in contact te brengen en ze te motiveren om in eigen land ook een Debra-groep op te richten. Dat is niet overal evident, ik besef dat goed. Maar … ik heb al jaren een adres in Zuid-Afrika, wie weet kan ik jouw Alexander in contact brengen met een andere Zuidafrikaanse familie?