Eén jaar!

13 mei 2007 door Jetty Blankestijn

130507 een jaarVandaag is het één jaar geleden dat ik met Theo ben getrouwd. Het leven is iedere dag leuker en fijner aan het worden met hem. Wat een geluk …

  1. Mireille schreef:

    Er is alweer een jaar voorbij
    Sinds jullie elkaar zeiden: jij hoort bij mij
    Het was al met al een veelbewogen jaar
    maar één ding bleef staan: jullie horen bij elkaar
    Verbonden in de echt om lief en leed te delen
    om jullie heen waren er die dag velen
    Ook in de tijd die volgde stonden jullie niet alleen
    want iedereen weet: van een paar als jullie is er maar één

    Geniet van deze dag en van elkaar 🙂
    Liefs, Mireille

  2. Jetty schreef:

    Dank je wel 🙂 Ook voor je lieve smsje vanmorgen én het bericht op DBA :-)) Je hebt goed aan ons gedacht vandaag …

    Kus!

  3. Mireille schreef:

    Niet alleen vandaag hoor 🙂

  4. Jetty schreef:

    Zoiets dacht ik al 🙂

  5. inge schreef:

    hé jetty, kwam toevallig weer s langswaaien [het stormt hier flink namelijk ; )] en wou je, beter een dag te laat dan niet, van harte feliciteren !

  6. Dilly schreef:

    Beetje laat maar nog van harte met jullie 1 jarig jubileum !!!!!!

    Dikke zoen voor jullie saampjes !