Dokter-patient bijeenkomst

24 augustus 2006 door Jetty Blankestijn
Reacties uitgeschakeld voor Dokter-patient bijeenkomst

Een tip voor iedereen die met een auto-immunblaarziekte te maken heeft. Mocht je er naartoe willen gaan stuur mij dan een mail en ik zorg dat je het (e-mail) adres krijgt waar je je kan aanmelden.
Theo en ik gaan er uiteraard naartoe. Theo is de dagvoorzitter en ik ……….. ik hoop dat er nog iemand met EBA zal zijn zodat wij ervaringen kunnen uitwisselen. Mocht dat niet zo zijn dan ga ik ervan uit dat er genoeg artsen (specialisten) zijn die mij met verbandmiddelen, zalven, tandenborstel etc etc kunnen helpen ………………. alle beetjes helpen.

190907 umcg

 

 

 

 

ACTUEEL: Op een kruispunt: dokters-patiëntenbijeenkomst op 20 september 2006

In samenwerking met het Centrum voor Blaarziekten wordt een dokters-patiëntenbijeenkomst georganiseerd op 20 september 2006 in het Universitair Medisch Centrum Groningen. De bijeenkomst is bestemd voor alle patiënten met auto-immuunblaarziekten in Nederland en hun partners en/of verzorgers.
Het thema is: Op een kruispunt. Want daar vind je het echte verkeer tussen arts, patiënt en verzorger!
Er zijn presentaties door medici over de auto-immuunblaarziekten, de behandeling ervan en de laatste ontwikkelingen. Een patiënt vertelt over persoonlijke ervaringen en tot slot vormen de sprekers een forum, dat zal ingaan op vragen van de deelnemers.

Comments are closed.