Up-to-date

11 mei 2007 door Jetty Blankestijn

Vandaag zou ik eigenlijk mijn nieuwe laarzen kunnen halen ….. helaas ze zijn nog niet klaar ….. grrrmmmmmbbbllll. Nu bellen ze maandag en dan hopen ze dat ze volgende week klaar zijn. Ik hoop dat ook maar.

Gisteren ben ik opnieuw naar de Larikslaan2 gegaan en na 1 uur hadden we echt alle formulieren ingevuld die er maar bedacht konden worden. Ik heb voor het UMCG een artikel geschreven dat ik “keuzes van een EBA patiënt” heb genoemd. Dit artikel heb ik meteen achtergelaten bij hen zodat ze kunnen zien wat er allemaal al is gebeurd in mijn leven, en wat ik dus allemaal al zelf bekostigd heb.
Ik ben hier op het web-log al begonnen met telkens 1 item uit het artikel. De eerste twee staan er al nl. de items over het slapen en het douchen. Zo zullen er de komende tijd meer stukken volgen.

Verder ben ik blij dat het weer niet meer zo warm is: zo kan ik mijzelf beter beschermen doordat ik nu weer gewoon lange mouwen etc. kan dragen.

Ik wens alle Mamma’s een hele fijne moederdag a.s. zondag :-))
110507 up to date

  1. Mireille schreef:

    Jij ook een fijne moederdag gewenst:) Goed zeg dat alle papieren ingevuld zijn, nu nog duimen voor een snelle verwerking.
    Balen van je laarzen grrr ben wel benieuwd of ze net zo mooi zijn als je hoopt.

    Liefs, Mireille

  2. Jetty schreef:

    Thnx 🙂

    Het is dan dubbelfeest dus ik laat me dubbel verwennen :-))

  3. Dilly schreef:

    Eem hele fijne moederdag gewenst en een fijne verjaardag als ik het goed begrijp !!

    Dikke kus en een fijne dag !

  4. Jetty schreef:

    Neuhh, we zijn zondag alweer 1 jaar getrouwd :-))