Eindelijk …

14 mei 2007 door Jetty Blankestijn
Reacties uitgeschakeld voor Eindelijk …

Vanmiddag kreeg ik telefoon van de orthopedisch schoenmaker …… IK KAN MORGENOCHTEND MIJN NIEUWE LAARZEN HALEN!!!!!! JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik ben zooo benieuwd.
Als het even kan zal ik er morgen een foto van maken zodat jullie ze ook kunnen zien 🙂

Comments are closed.