Vanmiddag kreeg ik telefoon van de orthopedisch schoenmaker …… IK KAN MORGENOCHTEND MIJN NIEUWE LAARZEN HALEN!!!!!! JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik ben zooo benieuwd.
Als het even kan zal ik er morgen een foto van maken zodat jullie ze ook kunnen zien 🙂
Eindelijk …
14 mei 2007 door Jetty BlankestijnReacties uitgeschakeld voor Eindelijk …