Mmmmmm

19 oktober 2007 door Jetty Blankestijn

191007 mmmmmmhmmmmmmmmmmmm mmmmmmmm mmmmmmmm ik weet niet of het helpt maar ik probeer uit alle macht heel erg rustig te blijven maar ik moet zeggen …… dat gaat me steeds moeilijker af. De thuiszorg die ik al vanaf 23 juli zou moeten ontvangen is nog steeds niet geweest. Ik begin bijna een intieme relatie met de telefonisten te krijgen. Iedere dag bel ik, soms een paar keer. Iedere keer wordt mij beloofd dat ik terug gebeld wordt. Maar helaas ….. ik zie, hoor en merk helemaal niets!!
Als ze mij nu vertelde dat er niemand is en dat het nog even kan duren dan houd ik daar rekening mee. Maar iedere keer weer wordt er verteld dat er voor donderdag hulp staat ingepland dus dat er niets aan de hand is. Als ik dan vertel dat ik dat al een paar weken hoor dan zeggen ze “de planner belt u vanmiddag nog terug” Het tegendeel is waar. Iedere dag moet ik weer in de telefoon klimmen om te mopperen en daar heb ik eigenlijk gewoon helemaal genoeg van!
Ik ga het weekeinde gebruiken om te kijken welke opties ik verder nog heb en als ik er niet uit kom leg ik het probleem gewoon weer terug bij de gemeente. Bah 🙁

  1. Mireille schreef:

    Pfft … je zou ze toch een flinke schop onder de kont willen geven! Blijven zeuren hoor, al kost het veel meer energie dan je lief is. Je hebt er verdikkeme recht op. Hoezo de wachtlijsten nemen af? 🙁

  2. George de Bruijn schreef:

    Moet je eens proberen te bellen met Planet.
    Menig computer is al zwanger van mij.
    Je wordt niet goed van die systemen.