EBAers (1)

24 april 2005 door Jetty Blankestijn

Vanavond een website gevonden van een groep die zich EBAers noemt, verblijfplaats ergens in Amerika. Al een maand eerder had ik deze groep gevonden en gemaild maar tot op heden niets ontvangen. Vanavond staan ze echter op het wereldwijdeweb met een iets andere naam en met een ander e-mailadres. Ik heb een nieuwe mail gestuurd in de hoop dat ik mij kan aanmelden bij deze groep. Misschien is deze weblog dan ook meteen wel weer overbodig geworden.

Het maken van een weglog is best wel lastig merk ik. Ben al twee avonden druk met het veranderen van de kleurtjes overal bij en omheen. Het logo had ik sneller ontworpen dan de rest. Ik ben best tevreden over de uitstraling ik hoop dat de lezer (als die gaan komen) het ook mooi vinden. En anders …………… kan ik iig iedere keer met genoegen tikken en lezen in mijn eigen blog.

Tonight I have found a website of a group called EBAers, they reside in Amerika. A month ago I found this group and I send them a mail but I didn’t here anything ……… they changed there website and e-mailaddress so I send them a new mail so I hope I can join them. Maybe this weblog is at the same time no longer necessary.

The making of a weblog is rather difficult. For the last two nights I have been busy changing colours and changing fonts. The design of the logo was easy but the rest isn’t. But now I’m satisfied and I hope that other readers (if they will come) are satisfied too. And if they don’t come ……….. then I can write en read with pleassure in my own blog.

  1. majx schreef:

    nou, de layout ziet er prima uit. en met een kortere link, een makkelijkere, komen mensen sneller terug. (A)

    kusjekus. (L)