Nee er zijn niet zoveel nieuwe logs. Komt het doordat ik geen inspiratie heb of ergens anders door. Ik weet het niet echt. Vorige week sprak ik (langdurig…….. tuurlijk) met een vriendin en die zei mij dat ik juist de dingen die mij dagelijks bezig houden op de site moet zetten zodat anderen kunnen lezen wat het hebben van EBA nu werkelijk inhoudt. Sjeetje zouden jullie dat werkelijk willen weten heb ik mij afgevraagd. Ik probeer het maar een keertje.
De laatste nachten slaap ik nl maar heel weinig vanwege de enorme jeuk. Ik wordt er helemaal gek van. De gel die ik voorgeschreven heb gekregen werkt prima maar alleen op de huid die nog niet stuk is……………… jammer dan want daar ben ik dus al veel en veel te laat voor. Mijn liezen, mijn buik, mijn borsten is een groot gebied dat open ligt. Ik smeer mijzelf twee keer per dag in met de calendula olie en dat voelt heerlijk. Maar kennelijk gebeurt er ’s nachts iets waardoor ik jeuk krijg. Ik probeer dan te denken “het is er niet” “ik voel niets” maar ja…… jeuk he, daar ga je niet zomaar aan voorbij die is, klaar! Uiteindelijk zei Theo vannacht zo tegen 4 uur (toen ik al helemaal moedeloos, moe en nog steeds wakker was) waarom pak je niet de ijszakken? Ohhhhhhhh wat een goed idee. Ik ben meteen naar beneden gelopen om uit de diepvries, het wondermiddel als niets meer lijkt te helepen, te pakken. Met twee zakken diepvriesdoperwten ben ik mijn bed weer ingedoken.  Ja nu niet lachen hoor maar die erwten heb ik speciaal voor dit soort nachten gekocht dus die liggen morgen heus niet in de pan  (zakken diepvriesdoperwten zijn beter dan de coldpacks omdat deze te koud zijn en teveel aan de huid blijven plakken, daarbij komt dat doperwten beter voegen dan een coldpack). Uiteindelijk ben ik in slaap gevallen. Ik denk dat ik straks maar het bed in duik met twee diepvrieszakken.
No, there are not many new logs these days. Is it because I are uninspired or because of something else? I really don’t know. Last week I was on the telephone with a friend and she told me that the things I should write here must be just the daily things that are keeping me busy. So everybody can see what EBA really is for me. Djeez is that really what you want to know?
Well I will try ……
The last couple of nights I don’t get much sleep because of the terrible itching. It’s driving me completely mad. The gel the doctor prescripted is just doing fine, but only on the skin without any wounds…………. it’s a pity but that is way to late for me. My groin/thighs, belly and breast is one big wound. Two times a day I rub the sore spots with calendula oil and that feels great. But during the night there is somthing itchy going on brrrrrrrrrr. I try to think “there is nothing” “I feel nothing” but owwwwwww the itching is terrible. You can’t think it is not there. At last Thea said why don’t you try the ice. That was a great idea. In the freezer there are two bags of deep frozen green peas. The miracle peas (this is better than the cold packs because the green peas are not so cold so it is better for my skin and the green peas are more flexible than the cold packs) At last I did fall asleep.
I think tonight I will go to bed with two frozen bags of green peas.
Gezellig, nog twee zakken in bed 🙂
Nee hoor, jij bent een kiwipitjuh 😛
Je merkt het, ik heb er de ballen verstand van …..
GRIJNSSSSSSSSSSSSSSSSSSS 😉
tja ‘tis weer eens wat anders, als die zakken dan maar geen last krijgen van elkaar, dan moet je weer gaan bedenken welke zak je er uit gaat gooien en die ene heb je nog maar net. Welterusten
Hihihi,ik moet er wel om gniffelen, maar meis als het helpt waarom niet toch !!
Toen Hans zijn huid helemaal open lag door psoriasis heb ik eens babybillencreme gekocht, Sudocreme. Mijn vriendin gebruikte dit voor de eczeem van haar dochter, en wonder boven wonder, kwam er snel een nieuwe huidlaag overheen…Het euvel is er niet mee verholpen, maar het gaf wel verlichting, misschien ook een ideetje om eens te proberen 😉 .
Kus en sterkte met de erwtjes 🙂
ieeeh! jeuk is zo vervelend! maar wel fijn dat die zakken dan helpen, alhoewel ik het wel apart vind dat je met doperwten slaapt. 😉 maarja.
kus!
2 zakken met weet ik hoeveel balletjes erin (heb je ze al geteld Theo? :P) Ik weet het niet hoor … het klinkt nogal euhm ….. 😀
Sterkte met je zakken en ballen 😉
Liefs, Maartje
Maar het helpt wel :P. tenminste tijdelijk…
Ik ben sinds twee dagen aan de antijeuk pillen want het werd alsmaar erger. Het nadeel daarvan is dat ik mijn ogen bijna niet open kan houden :-S m.a.w. ik slaap nu zelfs ’s middags een poosje……………… maar wel ZONDER jeuk (ook zonder zakken hoor) 😀
Da’s goed nieuws 🙂 Heerlijk hoor, hopelijk blijft het een poosje zo en dat slapen tussen de middag … tja … ik zou nu iets kunnen gaan zeggen over leeftijd en dat mensen “op leeftijd” een middagdutje doen, maar dat doe ik maar niet 😛
Liefs, Maartje
Ja en???????? ……… ik ben er trots op hoor 🙂
Zie jij het nog maar eens te worden…….. nanana 😉
Ik zei niks 8)