Hoi hoi allemaal,
Ik ben er nog steeds hoor, maar wel wat druk aan alle kanten. De Dapsone lijkt goed te gaan. Onderzocht wordt momenteel of het erge bloeden van de wondjes door de Dapsone komen of ergens anders door. (kan zijn dat het bloed er dun door wordt of dat het bloed nu niet goed meer stolt, even afwachten dus (ja alweer
) )
Verder beloof ik dat ik binnenkort de draad weer ga oppakken en netjes mijn log bij zal houden.
Dank voor jullie geduld ![]()
I’m still here but I’m a little busy. The Dapsone seems to do it right.
I’ll promise you that in a short time I will continue to wright in my log as usual.
Thanks for waiting and your patients ![]()
goed zo, want ik was het eeuwige wachten op een nieuwe log wel een beetje zat moet ik zeggen. 😉
hai mevrouwlief! 🙂
heel groot hartje voor jou, kijk <3
(K)
Hallo Jetty,
Blij te horen dat het weer beter met je gaat. Ik had echt een ( heel ) beetje schrik.
Veel sterkte nog, en laat het niet te veel aan je moraal komen.
Luc