Vol verwachting …

19 september 2006 door Jetty Blankestijn

190907 umcg
Morgen is het eindelijk zover. De grote dokter-patiënt bijeenkomst in het Universitair Medisch Centrum Groningen. We hebben allemaal een vragenlijst in mogen vullen en daar wordt (als het goed is) morgen antwoord op gegeven. Ik ben benieuwd. Ik hoop nog steeds heel stiekum dat ik morgen andere mensen ontmoet die ook EBA hebben. Zou dat niet ff mooi zijn. (niet voor die ander maar wel voor mij :-p). Vandaag ook maar een paar kaartjes gemaakt met het adres van dit web-log (niet dat ik er momenteel zoveel op schrijf maar goed dat komt hoop ik wel weer), je weet maar nooit wat een ander er aan heeft. Morgen hoop ik zoveel informatie te hebben gekregen dat ik weer dagenlang aan het bloggen kan 🙂 ik wil graag alles wat ik weet over EBA met jullie delen en niet alleen het gemuts over wel verbandje, niet verbandje, wat voor schoenen en hoeveel blaren er nu weer zijn want dat is natuurlijk weinig interessant.
WORDT VERVOLGD ……

  1. Tamara schreef:

    Hallo Jetty,
    Vandaag jou en Theo voor het eerst ontmoet op de dokter/patientendag (ben niet eens patient in Groningen, haha!). Heb je web-log nog niet geheel gelezen, maar ga dit uiteraard doen! Hermien Konings had mij al op je web-log attent gemaakt n.a.v. mijn mail m.b.t. deze dag.
    Was zeer verbaasd trouwens dat ik/wij 1 van de weinigen zijn in Nl. Had ik niet gedacht…, enfin, hoop straks veel informatie met je te kunnen uitwisselen.
    Groetjes van nog een EBA-tje.

  2. Dilly schreef:

    Heyyy , hoe is het afgelopen daar in Groningen ? Zie dat je in ieder geval een medepatient hebt ontmoet en dat is al heel wat, heb je een steun aan elkaar!

    Dikke kus

  3. luc schreef:

    Hallo Jetty,
    Vooreerst nog proficiat met je huwelijk, Het is lang geleden, maar je bent nog steeds niet vergeten. Heb nog iets gevonden voor mensen met ernstige ongeneeslijke huidproblemen. Bekijk dit eens, het is wel in het Duits, maar ik heb hier bij mij reeds enige tijd een video over, zeer, zeer interessant…. http://www.spezialklinik-neukirchen.de/

    Vriendelijke groeten.
    Luc

  4. Dilly schreef:

    Jetteke,

    Waar zit gij toch ?
    Hoe is het met jou ? Wat doe je allemaal, vertel eens ?

    Dikke kus