De scholen zijn weer begonnen, iedereen is weer aan het werk. Eindelijk ……. we hebben weer rust 🙂 Alles loopt weer zoals gewoon. Heerlijk is dat. We zijn druk aan het werk (gelukkig is er momenteel genoeg om ons beide aan het werk te houden).
Vandaag is de aannemer geweest om te kijken hoe wij de uitbouw van het huis willen hebben en hij gaat een offerte uitbrengen. We zijn benieuwd. Als alles een beetje goed gaat willen we begin november het kantoor naar de benedenverdieping hebben. Vanaf dat moment heb ik weer heerlijk mijn eigen ruimte terug!! Kan ik weer aan het schilderen, tekenen, naaien, knutselen, foto’s inplakken etc etc gaan. Ik kijk er nu al naar uit. Voor het eerst had ik, toen Theo hier kwam wonen, geen eigen kamer meer om te rommelen. Helemaal niet erg want we zaten toch alle dagen bij elkaar. Maar ik merk wel dat ik er nu naar uitkijk om weer eens lekker aan het knutselen te gaan (en vele vriendinnen met mij want die hebben de ruimte (en dus de knutseluurtjes hier) ook gemist 😉 ).
Het gaat momenteel met mijn huid wonderbaarlijk goed. Ik heb natuurlijk meer open plekjes dan de gemiddelde nederlander maar voor iemand met EBA mag ik niet mopperen :-)) Ik geniet van iedere dag dat het zo ‘goed’ gaat.
Kennelijk doet de rust mij heel erg goed …
Fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat ! Je bent wel een creabea he :), straks in de donkere winteruurtjes gaan we hier ook weer lekker knutselen :).
Fijn weekend alvast !
fijn meis !
en ot : onze troetelmuts zie ik binnenkort ! maar ik ben eerst nog bezig met een kleine verrassing(e) voor haar… in de loop van de dag op m’n log te zien, als het lukt !
Heerlijk! Je eigen ruimte waar je niet alles direct hoeft op te ruimen als je nog niet helemaal klaar bent. Je kamer is er groot genoeg voor, menigeen zou jaloers kunnen zijn op zo’n knutselruimte 🙂
Mooi dat het goed blijft gaan met je huid, het ziet er echt heel goed uit momenteel. Rust in je hoofd levert niet alleen een rustiger beeld op in je hoofd maar ook op je lichaam.
({)(L)(})
Yo Mam,
Toffe weblog hoor, ik moet eerlijk bekennen dat ik nog niet erg veel heb gekeken maar dacht; ach… laat ik is even kieken wat mn moeder allemaal uitspookt. En, het ziet er keurig uit hoor.
Ik hoop dat je die verbouwing een beetje trekt en met kerst alles klaar is!
Xx
Babette