Al vanaf 23 juli jl. heb ik recht op thuiszorg …… Helaas is daar nog niets van terecht gekomen. Te druk, vakanties, geen tijd dus geen hulp!
Ik ben een reuze geduldig mens maar ………… zelfs ik heb mijn grenzen. Afgelopen maandag in de telefoon geklommen en gevraagd wat er aan de hand is en hoe lang het nog gaat duren. Als het allemaal een beetje meezit (ik blijf voorzichtig) heb ik vanaf volgende week hulp. Het maakt mij niet uit als het nog een weekje gaat duren maar veel langer moet het toch niet zijn.
Ik kijk er nog steeds naar uit en tot die tijd doe ik ‘gewoon’ mijn best om het huis netjes te houden. Volgens Babette ben ik tรฉ netjes en tรฉ georganiseerd. En ik………………. ik wist niet eens dat dรกt wel kon ๐ Ik ga door met wat ik altijd al doe, de boel netjes georganiseerd houden ๐
Eindelijk … de aanhouder wint dan toch … ik hoop dat je een geweldige hulp zult krijgen en daardoor meer rust ๐
hebben ze al afgebeld ? ; ) hahaha nee sorry hoor, maar je zou het bijna niet durven geloven, toch ?
fijn dat het bijna zover is. hopelijk heb je d’r nog meer aan dan je ooit had kunnen bedenken en was het dan het wachten waard ; )
Hai opruim/schoonmaakmuts ๐
Ik mag toch hopen dat je lekker op de bank gaat zitten kijken hoe jouw hulp het werk doet…want ik zie je er voor aan om lekker mee te gaan helpen! Jij mag op die dag alleen koffie zetten en delegeren ๐
Denk je eraan??
Ben blij voor je ๐
Dikke knuffel, Chris