Het is echt waar, zeuren heeft zin. Het heeft een heleboel frustratie gekost maar eindelijk heb ik dan toch van het Groene Land een brief ontvangen waarin staat dat de pedicure wordt vergoed tot een bedrag van € 126,00 per kalenderjaar.
Voo de huidtherapeut geldt een andere regeling. Ik krijg 75% van de kosten vergoed. Maximaal voor € 500,– voor de gehele duur van de verzekering. Dus dat is niet zo heel erg veel. Maar voorlopig kan ik er mee uit de voeten ;-).
Ik ben wel heel erg blij dat ik zo hardnekkig ben blijven vasthouden. Nu kan ik de rekeningen gaan opsturen en laten uitbetalen …… jippie.
gelukkig zeur ik heel veel…
Goesso! Eindelijk gerechtigheid. Ik hoop dat het bij mij ook zal gelden … dan krijg ik nog een lekker spaarpotje uitgekeerd 😉 Heb je al iets leuks in gedachten wat je met het geld gaat doen? (De pedicure etc zijn immers al betaald, dus daar hoef je het deze keer niet voor te gebruiken :D)
yeay ! zeuren is dus vanaf nu legitiem, begrijp ik ? ; ) hahaha maar superfijn voor je meis !!!