Vorige week was ik al gepast blij met de toezegging van de huishoudelijk hulp voor deze week……..
Vandaag werd ik gebeld door een mevrouw van Verian die mij vertelde dat er een foutje gemaakt was (goh). Ze dacht deze week hulp voor mij te hebben maar ze dacht dat ik in Amersfoort woonde en dat is dus niet zo. (scheelt ongeveer 3 km) Nu heeft ze geen hulp …….. ik moet wachten ………. voorlopig is er zeker niemand beschikbaar ………… ik kan naar een ander over stappen ……… nee, die hebben waarschijnlijk ook niemand ………… GRUMBLLLLLLLLLLL. Ik heb rustig kunnen ophangen, vervolgens stevig zitten vloeken. Uiteindelijk heb ik naar de gemeente (Larikslaan2) gebeld. Daar waren ze heel erg verbolgen omdat de hulp al was toegezegd. Gelukkig is de aardige mevrouw van de Larikslaan2 bereid om te gaan mailen naar hogere meneren of mevrouwen om te kijken wat ze voor mij kan/kunnen doen. Overstappen naar een andere organisatie heeft weinig zin omdat er gewoonweg geen mensen zijn.
En dan maar roepen dat er geen banen zijn!! Sjonge jonge wat een teleurstelling 🙁
Ik hoop van harte dat het toch nog gaat lukken en ondertussen ……… ga ik door met wat ik altijd al doe, de boel netjes georganiseerd houden!! :-S
Jeetje … die teleurstelling is uiteraard groot! Zeker omdat er al toezeggingen waren gedaan. Arghhhhh!
Hopelijk kan die mevrouw van de gemeente meer voor je bereiken zodat er toch binnen afzienbare tijd een hulp beschikbaar is voor jullie. Dikke knuffel !
({)(L)(})
wat een onzin ! wat maakt 3 km. nou uit ?!!
sterkte nog ffies dan en ik help je zooo hopen dat ’t nu echt snel ècht geregeld gaat worden !
Dat is balen !! Ik zal voor je duimen dat er snel wat aan gedaan wordt !
Ik moet maandag naar de dokter, want dit gaat zo niet langer…
Dikke knuffel en sterkte !
Nou moe, wat een ellende 🙁
Hopelijk doet de gemeente écht hun best om wat voor je te regelen…!
Ik duim!!
Liefs, C