Vandaag is zo’n dag.
Alles lijkt te kloppen. Na vele weken (soms zelfs maanden) van geploeter en gezeur is het vandaag eindelijk zover. Vanmorgen werd er begonnen met het installeren van de airco. Heerlijk en eindelijk. De airco is niet alleen bedoeld om de boel te koelen maar meer nog om de kamer te ontvochtigen. In deze tijd van het jaar zit er heel erg veel vocht in de lucht. Dus dat gaat nu helemaal goed komen.
Nu werd ik net gebeld door Verian met de mededeling dat aanstaande donderdag de thuishulp gaat beginnen. Joepieeeeeeeeeeee. Ze hebben wel een klein foutje gemaakt, ze komt nu iedere donderdag twee uurtjes in plaats van om de donderdag vier uur. Mij hoor je niet klagen hoor dat zijn van die dingen die zie ik later nog wel of ik het om ga zetten. Nu eerst ff genieten van alles wat op zijn plek valt. Want er is nog meer 🙂 De aannemer heeft gezegd zo snel mogelijk te gaan beginnen met de uitbouw. Vanmorgen zijn onze leren stoelen opgehaald, die worden de komende twee weken netjes schoongemaakt en opnieuw geverfd (zwart uiteraard ;-p). De stoffeerder is langs geweest om ons bankje op te meten en die wordt eind oktober bekleed met rete-gave rode (gestilleerde) rozen stof. Wat zal het kantoor ontzettend mooi worden als het straks allemaal klaar is. Alles lijkt zo op zijn plek te vallen!!
Zou het leven erg saai worden zonder alles waar ik mij druk om ‘moet’ maken? 😉

Het is je meer dan gegund! Geniet er maar van dat je eindelijk krijgt wat je toekomt.
Love you!
({)(L)(})