Deze film, Koyaanisqatsi, staat al een paar jaar bij ons in de kast. Een hele mooie film die iedereen eigenlijk gezien ‘moet’ hebben. Ik heb de trailer gevonden dus kunnen jullie een stukje zien.
Prachtige muziek van Philip Glass en superieur camerawerk van Ron Fricke.
Koyaanisqatsi de eerste film uit de Qatsitrilogie. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden of dat jullie hem al kende.

Hoi Jetteke!
Interessant om jouw weblog eens te lezen!
Ik zit nu met George op msn te praten en hij gaf me de link naar je weblog.
Leuke stukjes hoor, je kan leuk over gewone en ongewone gebeurtenissen schrijven!
Mijn vader vertelde al dat je ziek was.
Ik weet eigenlijk helemaal niks over je ziekte dus dat ga ik nu opzoeken…
Helaas heb ik geen tijd om die film te bekijken 😛
Sterkte!
Annebelle
De eerste beelden komen erg onrustig op me over … ik geloof niet dat dit momenteel een film voor mij is. Maar wie weet ooit … later als ik groot ben of zo 😉