Vandaag een lange mail gekregen van de EBAers met excuses voor de late reactie. Wat kan mij het schelen ik ben zo blij met die mail. Eindelijk meer mensen gevonden. Er is een vrouw in Australiรซ (heerlijk voor Jenny) een jongeman in Engeland en 4 vrouwen in Amerika. Zo zijn ‘we’ ineens met 8 mensen.
Zo, dit wilde ik even kwijt, later meer hierover!
Today I got a mail from the EBAers with excuses.ย But who cares I’m so happy with this mail. At last more people with EBA. There is a woman in Australia (I’m so happy for Jenny), a young man in the U.K. and four women in the U.S.A.
We are now a group of 8 people.ย This is what I want to say for now, later there will be more!
Ik wilde je even een fijne moederdag wensen, maar zie dat dat helemaal niet nodig is ๐ je dag kan al niet meer stuk met die mail ๐
Groetjes aan B en B ๐ Liefs, Maartje
Een hele fijne moederdag lieverd, 1 met een gouden randje zoals ik nu ook lees ๐ !!
Kuss
Dank meiden en voor jullie natuurlijk ook een hele fijne moederdag. Zitten jullie ook zo lekker niks te doen?? ๐ ๐
Hey, gaaf! ๐ wat fijn om te lezen, dat er nog meer mensen gevonden zijn. nu nog 1 in nederland, en dat zou helemaal fijn zijn?
Fijne mammadag.
Dikke kus, voor jou. ๐
Uhmm ik ben verwend, veel kadootjes, geenontbijt gemaakt maar gekregen, daarna op sleeptouw door Holland op bezoek bij eigen mams en schoonmama..En nu weer thuis even lekker niksen ๐ .
Heee, wat lees ik…lotgenoten gevonden? Cool!!
En weet je, een voordeel van dat die mensen allemaal in het buitenland wonen is…dat je nog es een vakantie-adresje ergens kan ritselen! (zo zie je, elk nadeel heb z,n voordeel ;-))
Ben blij voor je, hoop dat jullie een boel aan elkaar zullen hebben!
Dikke zoen,
Chris