Het heeft even geduurd (komt eigenlijk omdat ik mij liet verleiden tot de slowchat bij de vorige log) maar ik zal proberen de draad weer op te pakken.
Ik heb een nieuw zalfje gekregen en dat op mijn zere pootje gedaan en met een paar dagen was de wond schoon en dicht. Het is ongelofelijk. We hadden al zoveel dagen zitten klieren en met zoiets simpels als een zalfje en het is over. Mijn teen is nu netjes aan het genezen.
It’s been a while but I will update you.
My toe is healing right now. I’ve got a cream (dermovate with tetracycline 3%) and within two days the wound was without the inflammation and was clean. It’s unbelievable we were trying for days to get rid of the inflammation and now it is gone, sometimes it is so simple if you have the right stuff .
My toe is healing beautifully.
Lang leve internet en de digitale fotografie 😀 Bijzonder dat het allemaal zo snel geneest dan he, dat verwacht je eigenlijk helemaal niet. Maar beter zo dan andersom 🙂
Liefs, Maartje