EBAers (3)

20 mei 2005 door Jetty Blankestijn

Ik krijg bijna dagelijks mailtjes uit Amerika (voor de digibeten onder ons ……. de reacties op deze logs staan ‘hieronder’ vermeld, als er gemaild wordt dan is er een mailtje in mijn persoonlijke mailbox, zo goed Yvonne? ) De ellende is dat ik ze niet terug kan mailen. Intussen hebben we al vier nieuwe adressen aangemaakt maar geeneen lijkt er aan te komen.
Balen ……….
Vandaag heb ik een mailtje gestuurd via het John Hopkins hospital (zo is het ook een keertje gelukt, dus moet nu ook lukken) Georgie had al gemaild of ik er nog wel bij was ……. nah echt wel ik ben juist zo blij met die mailtjes van iedereen. Vandaag ook een AIM.com adres aangemaakt in de hoop dat het via die kant misschien aankomt.
Intussen drijven er al een boel mailtjes van mij door de digitale ruimte. Ik blijf hopen dat het nog een keertje goed komt. Mocht een van jullie nog een goede suggestie hebben……… Ik hou mij aanbevolen.

Almost everyday I get mail from the EBAers. I’m so glad I found them. But I can’t write them back. The mail seems to get lost somewhere. We’ve made at least 4 new e-mail addresses but nothing appears to work.
Today I send a mail to Georgie through the John Hopkins Hospital which worked earlier so I hope this one will reach here as well.
I also made a AIM.com address, maybe that will work too.
Meanwhile there are a lot of e-mails lost in cyber space. I’ll hope it will work out this time.
If there is somebody who can help me with this problem…….. please leave a message in this log or write a mail

  1. yvonne janssen schreef:

    jaha ha dat snap ik ook wel hoor, ik heb nl een man die niet digibeet is, maar ik ben dan ook nieuwsgierig naar wat ze uit amerika te zeggen hebben, dat bedoel ik. doei Yvonne

  2. Jetty schreef:

    Grijnsssssssssssssss, ach ach nieuwsgierig kind ben je toch 🙂

    Maar goed uit Amerika krijgt ik dus voornamelijk te lezen welke medicijnen ze gebruiken, terwijl ik zo hard mijn best doe er nog niet (niet meer) aan te beginnen. De uitkomst is iedere keer dat het niet echt helpt en dat er andere dingen verergeren. Het zal vast niet met alles zo zijn maar ik ben voorzichtig geworden. Wacht rustig af op de wonder kuur 🙂