2006

12 januari 2006 door Jetty Blankestijn

Het kan nog wel ……………… toch?

>>Ik wens iedereen een gelukkig, liefdevol en gezond 2006<<

Het bijhouden van een web-log als deze valt mij zwaarder dan ik had verwacht. Maar ik probeer er wat van te maken.

Maandag 16 januari ’06 ga ik naar het ziekenhuis is Groningen voor een nieuwe therapie dus volgende week kan ik wat meer schrijven, neem ik aan.

It’s not too late ………….. so

>>>>I wish everyone a very happy and healthy 2006<<<<

It is harder to keep up the work for this web-log than I thought. But I’ll try to keep you all up-to-date.

Monday january 16 I’m going to Groningen for a new therapy so I think next week I can write more, I suppose.

  1. Hermien Konings schreef:

    Wat spannend! Ik ben heel benieuwd wat je krijgt.

    Hermien